Hemma från fisket och Malin...

Hejhej...
Nu är jag hemma hos mamma igen.
Jag och Malin har ju precis fiskat i Gammelströmmen :)
Stjärna och Malins pappa var också med x)
Stjärna älskar att bada ;)


Vi fiskade från en liten udde där jag, pappa och blerurk brukar grilla :)

Efter kanske 20 minuter fick Malin napp! :D
Hon fick en liten mört ;)
Malin med mörten
Mörten :)

Vi var på udden en stund, men det slutade nappa så vi flyttade oss några meter till vänster och satte oss på ett brant berg som var väldigt halt..
Men det nappade ännu sämre där :s
Så vi gick till ett annat berg och fiskade där...
Men det verkar som att det inte var ett särskillt bra fiskeväder idag ;S

Och när vi gav upp där gick vi till den stora bron och fiskade, fast det nappade bara lite, men det var ingen fisk som vi fick upp :/

Och sen var vi trötta så vi gick till bilen och jag blev hemskjutsad.
Och det var väl allt.

Hoppas vi gör om det här ;)♥

//Jenny

Kommentarer
Postat av: m'

:D

2011-05-01 @ 19:46:44
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0