Hos paopoll

Hay!
Nu har jag, blerurk, pappa, farmor, farfar och min faster ätit på Kinarestaurangen på Alléplan.
Fast jag orkade typ inte äta nåt xd

Men pappa åkte till sin kompis direkt efter, så blerurk och jag fick skjuts av farmor och farfar.

Och när vi kom hem ville blerurk att jag skulle vara med när han spelade "Bioshock", jag vet inte riktigt vad det betyder, eller om det bara är ett namn x)
Men när jag hade kollat i 20 minuter ville jag gå ut och studsa, så vi gjorde det i kanske 10 minuter, och sen ville blerurk fortsätta spela...
Fast han har lovat att vi ska spela Css snart ;)

Och dammen är klar :))
Pappa fyllde den helt igår kväll, och den verkar inte läcka iallfall ;)
Men vi ska vänta i några dagar till bara för att vara 100% säkra innan vi lägger ner ynglena :P

Och det var allt, jag har inte min kamera här, så det kommer inga bilder förän tidigast imorgon...

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0