Idag

Hej!
Idag har mamma och jag shoppat i Haninge C.
Blerurk följde med också, han behövde tydligen också nya kläder xd

Jaja, när vi var klara åkte vi till:

För att blerurk skulle kolla på nån högtalare och headset, och då tänkte jag att jag kunde kolla på en systemkamera :D
Men det fanns ingen som jag tyckte särkilt mycket om :/

Han köpte inget för han hade inga pengar xP

När vi åkte därifrån stannade mamma för att ta ut lite pengar, för att blerurk, jag och pappa skulle nämligen åka till Elgiganten igen för att blerurk skulle köpa dem där sakerna, och vet ni vad?!
Blerurk undrade om jag ville ha hans systemkamera!
Och det ville jag ju såklart :D
Så nu har jag en systemkamera :D
TACK BLERURK!!

Jag har tagit lite fler bilder idag på gerbilerna, men dem blev inte särskilt olika från dem jag tog igår så jag tänkte inte lägga upp dem på bloggen.

Juste, vi åkte också förbi Bauhaus för att köpa mer cement/betong, för vi frågade en "spesialist" på dammar, och hon sa att vi behövde dammduken iallafall, så vi måste jämna ut marken så att den inte är spetsig (så att duken inte går sönder).

Vi åt middag på Vegabaren när vi ändå var ute och åkte.

Vi kom hem vid sju-tiden tror jag, och då såg vi på film...
Och snart ska jag sova, jag börjar bli trött x)

Det var typ allt..

(bild från igår på Lillen)

//beny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0