Igår :D

Hay!

Igår skulle pappa och jag fiska i Alby, men då kom en av pappas kompisar, så det tog lite längre tid innan vi kunde åka, men sen kom en till av pappas kompisar så vi hann bara gå ner till Gammelströmmen och fiska i en timme :/ Men jag fick ingen fisk :(
Så pappa sa att vi skulle fiska idag istället...

Men påvägen hem från Gammelströmmensåg vi:
Bilden blev inte så bra för jag hade lite bråttom med att ta upp kameran x)

Nu berättar jag om igår kväll.

Vi åkte klockan 19.30 för att vi skulle till pappas jobb först och hämta hans bioklubbkort... xd

Sen åkte vi till biografen.
Filmen började inte förän 21.30 så va hade gått om tid, trodde vi iallfall.
Det var typ köer som tog mellan 20-45 min att stå i innan man kom fram till en kassa :S

Filmen var asbra, precis som jag hade förväntat :)
Fast jag gillar ju Pirates of the Caribbean filmerna, så det skulle nog inte spela nån roll om den inte skulle vara så bra, för jag skulle nog gilla den ändå x)

Jaja, vi såg filmen i 3D, som jag säkert redan har sagt.. xP

Men när vi kom hem sa pappa att vi inte kommer hinna fiska för att vi ska fixa dammen idag, och sen ska vi städa för att farmor och farfar kommer imorn :S Jag gillar ju när dem kommer, men dem kommer verkligen ALLTID när vi är hemma hos mamma.

Men nu tänker jag inte skriva mer.
Hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0