IGEN!

Hej...
Nu mår jag väldigt dåligt... :(
Jag är hemma hos pappa nu, men direkt nät vi kom började jag och blerurk med att lägga ner grodynglena i dammen (som är klar :D) Men efter kanske en timma hade alla dött!  ;'((
Jag fattar ingenting! Dem bara dog helt plötsligt!

Och det gäller alltid mig också... Vad gör jag för fel? ;(

Men nästa år ska jag iallfall lägga ner dem i dammen direkt, istället för att ha dem i skottkärran innan.. -.-
Asså jag är bara så irriterad på mig själv!! Jag känner mig som en mördare eller nåt när jag igentligen bara vill hjälpa );

Och om jag tar fler nu så kommer dem också dö säkert... Jag har verkligen otur när det gäller grodyngel! ;@

Asså jag orkar inte mer just nu... Jag är så nere ));
Och jag vill ha en belgisk jätte, det skulle göra allt bra igen, om man kan säga så xd

Hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0