Kakor :)

Hejhej igen!
Idag är jag "ledig" från skolan, eller vad man ska säga...
Det är nån skol grej så man får vara hemma idag xd

Jaja, först vaknade jag lite senare än en vanlig skoldag, och sen somnade jag om.
Efter kanske en och en halv timme eller nåt vaknade jag igen och somnade om...
Och sen vaknade jag typ bi 10-tiden och då startade jag några avsnitt av 2 and ½ men och kollade på dem.
Sen klev jag upp för att starta datorn, och då hända nåt konstigt så jag stängde av den igen :o

Jag gick till köket för att jag var törstig och då såg jag att mammas bil var på parkeringen så jag gick ner till henne.
Och då frågade jag om vi kunde baka kakor igen :D
Och det gjorde vi :)

Idag blev det 16 st isället för 12 xP

Det var allt änsålänge xd
Grodyngel från ett zoo på Mallorca :) (Gammal bild) Mina grodyngel ska flyttas till dammen när jag kommer till pappa på söndag (förmodligen)
Fast mina yngel är mer utvecklade än såhär xd

Bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0