klättrat

Halloj!
Nu har jag varit ute med min systemkamera och så har jag tagit lite bilder.
När jag kom in igen tog jag med min digitalkamera ut för jag bestämde mig för att klättra i en stor ek på vår tomt där det brukar komma hackspettar och hämta mat.
Det tog inte så lång tid att ta dig upp, men det var myror där, sora myror xd Men jag brydde mig inte.

När jag kommit halvvägs upp kom det en hackspett flygande, den var påväg att landa precis när det såg mig xD Och då svängde den åt sidan och iväg, sen kom den inte mer :/

Det var lite tråkigt, för jag fick inga bilder, men ni får en annan bild istället... Som jag tog igår med Juicen.

soldat skalbagge.


Det var allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0