Min dag

Hejhej!
Jag kom på att jag aldrig skrev om ridningen igår :o
Så jag tar det nu.

När jag kom till stallet gick jag och kollade vilken häst jag skulle rida, men då stod det bara kryss över alla hästar som brukar gå med i min ridgrupp :o
Så jaga blev väääldigt schockad och trodde att ridningen var inställd eller nåt...
Men sen frågade jag en tjej i min ridgrupp och då sa hon att vi fick välja vilken häst man ville ha :D
Och jag ville såklart ha Snowberry, men det vill en annan tjej också... Så vi fick lotta, och jag vann :))
Så jag fick Bäret :)

Min ridlärare sa förra gången att jag skulle få Chiko igen, men denna gången skulle HON också rida, och hon skulle tydligen rida på Chiko.... :P
Men det avr första gången hon också red :D

Jaja, vi red ut en lång runda och då såg vi en orm, men jag såg inte vad det var för nån sort... Men förmodligen en snok eftersom det var nära till vatten.

När rundan var slut red vi inte en stund på sandvolten för qatt galoppera :)
Och det var roligt HIHI :D

Men sen var lektionen slut och vi skrittade till stallplanen för att sitta av.
Efteråt var det teori, och då delades vi upp i två lag, för vi skulle tydligen tävla om vilket lag som var snabbast på att sätta ihop ett träns.. Fast det blev oavgjort xd

Efteråt tänkte jag göra iordning Snowberry, men då var redan den där tjejen som också ville ha henne där, och hjälpte till... Och då blev jag irriterad! Jag ville ju det :/ Men jag vågade inte säga det...

Men sen åkte mamma och jag hem och åt middag, sen kommer jag inte ihåg mer xd




Idag:

Idag är det fredag och jag har varit hemma med Juicen, hon ville följa med hem och se på film... Och det fick hon, men mikki hade redan frågat om vi kunde vara fast hemma hos henne men jag kände att jag inte skulle orka cykla hem från henne sen...

Men Juicen och jag har för det mesta varit ute och tagit massa bilder som vi har haft till våran lilla video, men den kommer jag inte lägga upp här så ni vet xd

Vi har också sett på TV, bl.a. så ska det låta och lite av Criminal minds.

Men vid halv 10 skulle hon hem :/ Så hennes pappa kom och hämtade henne.

Och nu sitter jag här och ska gå och sova. GO'NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0