Min dag :)

Hejhej!

Idag cyklade jag hem till mamma direkt.
Hon var redan hemma, och det var blerurk med för han hade tydligen studiedag.

Precis när jag kom hem skulle blerurk och mamma fika, och då passade jag på att ta en billys panpizza x)


Sen var jag tvungen att sy ihop min "gerbilsak" som råkade gå upp lite igår, och det gick väldigt fort...
Så jag bestämde mig för att sy en ny sak :D
Fast den här saken är inte likadan.
För den är som en rund kudde med en kant på, ungefär som en väldigt låg och rund fåtölj x)
Hihi!

Och den har jag jobbat på ända tills nu ;)

O Juste!
Jag hade tyska som sista-lektion och då såg vi på en YT-film, jag tror inte att det var någon i hela klassrummet som inte skrattade när de såg den xD
Här är den:
Kleiner hai xD (Liten haj xP)
Fail xd

Det var allt x) BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0