Min skoldag

Hejhej!
Nu är jag hemma för att pappa var snäll och hämtade mig efter skolan :)

I skolan hade vi först mentorstid såklart ;)
Sen hade vi NO, och efter det hade vi SO

Lunch: Det blev nån currytäckt kyckling , och fiskgratäng :S
Bläigt som vanligt :/

Efter lunchen var det tre stugor som vanligt, på stugorna hinner man ju göra allt så man inte behöver några läxor x) (om man orkar förstås, vilket jag inte gjorde på dem här stugorna xP)
På första stugan var hela klassen inne i SO-rummet, för vår SO-lärare ville prata med oss om när hon var i Indien -.-

På andra stugan gick jag, Aicila, Mikki, Vlibburg, Iglos och Jenny till vår mentors stuga (hon är träslöjdslärare, så vi fick sitta i slöjdsalen :P) Och det brukar inte vara så många sär, så det var väldigt lungt...
Förutom mig och Aicila hehe.. =)

Och sen slutade vi, 15.20...

Det var min skoldag idag :)
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0