Morning

Haysan!

Jag vet att det inte riktigt är morgon längre, men jag hade ingen överskrift x)
Igår bestämde jag och mamma att vi kanske skulle ut och shoppa, och det vill jag för alla mina kläder har typ blivit för små xD HEHE..

ääh...
För er som undrar vaknade jag vid fyra-tiden i soffan, så jag gick till mitt rum och sov där istället :P
När jag vaknade för andra gången var klockan runt nio...
Men jag orkade inte stiga upp då så jag låg kvar i ca 45 minuter :D

Sen kom pappa in i mitt rum och då gick vi och åt frukost.
Jag tog bara en "rullmacka" som jag brukar kalla de ;)

Och nu sitter jag vid min dator efter att ha spelat lite på mitt keyboard och kollat lite mer på bilderna jag tog igår med blerurks kamera xD
Jag vill ta mer bilder idag, för jag vill lägga upp lite mer på bloggen.
Vill ni att jag ska lägga upp fler bilder på gerbilerna eller är det för tråkigt?

Skriv gärna om ni har nåt annat förslag på vad jag ska fota xd
Gammal bild på Honey precis när blerurk hade fått sin kamera ;)♥

Haydå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0