ONT I HANDEN! ;(

Hej!

Idag har jag varit med Malin igen :D
Hon och hennes mamma hämtade mig efter skolan, och då åkte vi direkt till stallet :)
Malin red inte idag, vi gick på en promenad med Fighter, och han fick stanna och beta vid flera tillfällen ;)
Men Fighter hade nåt jobbigt fleecetäcke på sig som åkte ner hela tiden, så det fick vara på sista hålet för att han skulle kunne svälja :/

När vi kommit tillbaka till stallet igen gjorde vi iordning honom, borstade, kratsade hovarna m.m.
Och sen ville Malin följa med mig hem :D
Så vi fick skjuts hem till mig (pappa) och här hoppade vi med gerbilerna och spelade ett av mina jaktspel :))
Det var väldigt roligt! (som det brukar vara med Malin ♥ :))

När Malin åkte blev det tråkigt och jag gick upp till blerurk och hans kompis..
Pappa kollad epå när dem spelade "minecraft" (tror jag det heter x))
Och då tänkte jag att jag också kunde titta på, hehe ;)

Det var inte så kuligt, men efter pappa hade gått iväg tvingade jag ut blerurk så vi kunde studsa studsmatta, men han fick ont i huvudet så vi kunde bara studsa i nån minut ;(

Och nu sitter jag i mitt rum och jag har fortfarande tråkigt.

VAD SKA JAG GÖRA!? Juste, jag fick typ ont i hande, nästan som kramp :o
Men nu har det försvunnit :p


(bilden har inget med detta inlägg att göra, men det är iallafall på
Luddan och Chichi, VILA I FRID BÅDA TVÅ! ♥) 

Det var allt!
Hej, och ses imorn! :)

Kommentarer
Postat av: m'

:D

Vaa är båda döööööööda ??????!!!!!!!! :'(((((((((((((

2011-05-05 @ 11:22:46
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0