Orienteringen

Halludiens!

Idag har jag orienterat.
Jag var med Juicen och mikki :)
Det var 6 st banor med tre kontroller på varje bana.

På första banan råkade vi gå alldeles för långt, så vi hamnade i hörnet på kartan xD
Men efter 40 minuter var den banan klar, och det tog liiite för lång tid enligt lärarna HIHI ;)
Andra banan var mycket svårare än den första, men den gick ändå fortare, för den tog bara an halvtimme.
Den tredje banan var inte så enkel, men jag tror den gick på 25 min eller nåt.
Den fjärde banan var rolig x) på den såg vi ett korpbo och två st korpar :)
Det här är en korp om nån undrar, bilden är tagen från google.

Den femte banan var den kortaste och gick fort, jag tror den gick på 20 min.
Den sista banan var roligast enligt mig.
På den såg vi en liten brunröd padda, en hel och en halv snok.
Fast Juicen trodde det var en huggorm xd

Skillnaden mellan en snok och en huggorm:

                              Huggorm                                                                 snok


Det var allt, ingen av bilderna i detta inlägg är tagna av mig.

BYE! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0