problem med blogg.se

Hej!
Jag har inte kunnat blogga för att det har varit problem med blogg.se.
Jag kunde inte publicera något av mina inlägg, och dte gick inte heller att spara dem :S

Och eftersom jag känner alla som läser min blogg, och jag träffar er regelbundet, så tänker jag inte berätta vad som har hänt på bloggen.
Ni får helt enkelt fråga om ni är intresserade x)


Men jag tänkte iallfall berätta om idag.
Jag cyklade till skolan idag, och har jag varit med Juicen.
Jag cyklade hem till Juicen efter skolan och när jag kom fram solade vi typ x)
Sen kastade vi lite frisbee..
Och sen blev Juicens dator (som han hade med sig ut när vi solade) typ lite överhettade eller nåt, så vi gick in.

Klockan var då snart fem, så  jag skulle hem snart.
Men Juicen fick följa med mig :)
Vi cyklade hem till mig, åt middag, och sen såg vi på Animal planet...
Och sen hann vi börja se på Twilight.

När Juicen hade cyklat hem gick mamma, jag och blerurk till shell :D
Jag var sugen på godis HEHE, för jag ahr inte ätit nåt på hela förra veckan så jag var bara tvungen xD
Ni vet ju att jag inte är helt normal xd

Det var allt x)

haydåw! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0