Rådjur igen :))

HEJ!
Igår skulle jag ställa ut min stora pumpaplanta på baksidan, men när jag öppnade köksdörren ser jag att det rör sig i buskarna, och det visade sig att det var rådjurshanen som brukar besöka vår tomt på vintern.
Och nu imorse, kommer blerurk springande utifrån och säger att det är en rådjurshane bå baksidan :D
Då skyndade jag mig och hämtade min digitalkamera (systemkameran kan inte ta bilder genom fönstret, för den fökusterar bara på själva fönstret xd)
Men jag fick usla bilder xD
Och det var jättegulligt för den gick till vår halvfyllda damm och började dricka ;)
Den var jätteluddig som vanligt ;)


Det var allt, nu ska jag gå och göra mig klar.
Jag får skjuts till skolan idag för att jag ska till ridningen och mamma skjutsar...
Så jag ska till mamma och jag vill inte att min cykel ska hamna där x)

nu var det allt. BYE! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt :)

sv;

Kan prata med mamma! Men hon är sjuk så hon kommer inte kunna skjutsa/hämta isf ! ;/<3

2011-05-19 @ 07:36:44
Postat av: m¨'

jag skrev kommentaren xd

2011-05-19 @ 07:36:59
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0