Ridningen

Ridningen idag gick ganska bra.
Jag hoppades på att få Chiko, men istället fick jag:

Chico 2009Chiko :D
Och då blev jag glad :)

Vi hade galopparbete och det var därför jag ville ha honom.
För han är inte hetsig men han är inte seg heller, hihi.

Plus att han är jättegosig i stallet ♥

När jag kom hem åt vi middag, och sen kom pappas kompisar xd
Dem skulle göra nåt "motorcykelprov" xD

Och nu tråkar jag, och jag vill väääääldigt gärna se Pirates of the caribbean 4 !! :@
Jag vill göra det på lördag, men pappa sa kanske... :/

haydå...

Kommentarer
Postat av: m¨'

kulatt det gick bra :D

sv;

jaha okej ;/

2011-05-20 @ 06:56:28
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0