ridningen

Hej!
Jag vet att jag igentligen skulle blogga igår, men jag ahde väldigt mycket att göra.
När jag kom hem från skolan igår åt jag mellis, sen åkte mamma och jag till ridningen..
Jag fick Lady för tredje gången, och vi hoppade bana  :P
Jag tyckte inte att det kändes särkilt bra, men mamma och min ridlärare tyckte att det gick bra...
Så jag vet inte rikitigt x)

Vi hoppade såhär :)
Jag har bara tagit med den stora delen av ridhuset..

Iallafall, vi fick hoppa banan två och två, jag var med en tjej som heter Ebba och hon red Skrållan innan mig, för Lady fick inte rida först xd

Alla som inte hoppade fick vara på den nedre delen av ridhuset tills det var deras tur x)

Nästa vecka kommer jag nog få en annan häst, eftersom jag har haft Lady tre gånger :P

Det var allt om ridningen, när jag kom hem åt jag middag med mamma...
Sen gick jag ner och badade x)
Och efter det ville jag sy en "gerbilsak" på mammas symaskin :D
Och då märkte jag att mammas symaskin äger xD
Jaja, nog om det xd
När jag var klar var klockan typ nio xd
Och då var det te, och sen ringde mikki och vi pratade en stund :)

Det var allt som hände igår.

Nu måste jag gå ner och göra mig klar.

Bye!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0