School

                  




Hejsan!
Idag slutade jag kl. 13.20 och jag gick hem, jag hade råkat skriva fel i mitt förra inlägg, för då skrev jag att jag skulle få skjuts hem från skolan också xd Men jag gick som sagt hem.

Men idag har jag haft:

Mentorstid
Tyska
Stuga
Svenska
Lunch
Matte

Och sen slutade jag ;)

Det har varit en bra dag.
Men på matten gick det lite trögt, jag "äger" inte direkt på matte om man säger så xD
Men när jag väntade på att min stressade MA-lärare skulle hjälpa mig, skulle jag skjuta ett sudd på Wliburg med hjälp av linjalen .... Fast det gick inte så jag träffade Anton istället xd FAIL
Och sen när jag skulle göra om det gick linjalen av

Jaja, men jag hann typ bara göra 5 tal eller nåt på matten, jag hatar Algebra xP

Det var min Schultag xP
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0