skolan idag

Skobi!
För er som undrar tog det exakt 16 minuter hem till pappa om man inte räknar med den korta bussresan x)

När jag kom hem gick jag direkt till baksidan för att kolla på grodynglena, och jag fyllde på med vatten i hinken i förrgår (tror jag) Och snacka om att alla hade simmat uppåt nu när det finns mer vatten!
Jag tror jag har kanske 600 yngel eller nåt :o
Men jag är väldigt glad över att dem har överlevt och är så pigga ;)
Vi måste ju laga dammen eftersom den har spruckit lite på sidan, så den läcker vatten :/
men det är nog klart snart, hoppas jag iallafall :)

Och då ska ynglena till sitt nya hem.
Jag hoppas dem kommer klara sig bra där, så att alla grodor kommer tillbaka för att lägg ägg här hemma :D

Det var allt tror jag, just nu sitter jag och småäter godbitar av bl.a kladdkaka och marabou kakor xD (typiskt mig x))

Haydåw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0