Skolan

Hej!
Nu har jag kommit hem från skolan.
Eller jag kom hem för ungefär 20 minuter sen xd
Men idag har skolan varit helt okej :)
Jag har haft:

Mentorstid
Svenska
Idrott
Lunch
No
Bild
Engelska

Det var allt.

Asså jag har inget att skriva om, men förlåt för att jag har skrivit så dåligt dem senaste dagarna..
Wliburg klagade lite i skolan, hon läser tydligen min blogg två gånger om da'n :D

Oh, Juste!
Vi fick reda på våra engelskaprov idag, och jag fick 105,5 poäng av 106 :D *nöjd!* Men ofta ett halvt fel x)
Men jag fick bäst i klassen! :))  Sorry om jag skryter men jag är bara väldigt glad :)

Det var min skoldag.

BYE! ;)♥

Kommentarer
Postat av: m'

engelska geek !!!!!! ;D<3

2011-05-24 @ 07:04:45
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0