ridningen v.18

Idag red jag Lady igen.
Lady
Det gick bara ganska bra.. x)
Pappa följde med för att jag kanske ville ha hjälp, men när pappa försökte hjälpa mig blev Lady sur och sparkade honom nästa på armen! :O

Jaja..
Vi hade markarbete/förberedande hoppning :D
Och det var en bana, och vi fick rida den två gånger var.
Första gången gick det inet så bra...
Men andra gången gick det bättre som tur var xP
Fast det gick fortfarande inte så bra som jag hade hoppats på :/

Men jag nöjer mig vid det ändå xD
Det var ingen teori efteråt.

Pappa och jag åkte direkt hem för att laga mat.
Det blev hemmagjorda hamburgare :D

Nu ska jag gå och hämta kakor xD
Hejdå ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0