What a relief!

HEJ!
I skolan idah gick jag och Mikaela till skolsyster och då sa jag till henne att jag hade en lös tand som gjorde jätteont, och jag hade hoppats på att hon skulle ge mig nån kräm eller nåt annat bedövande...
Men istället sa hon:
-hoppa upp här på bänken (eller nåt).
Och då kollade hon på den med sitt stora förstoringsglas, och sen tog hon tag i dne och drog ut den!

Och då blev jag och mikkis väldigt förvånade!
Att den var så lätt att dra ut asså! :D
Och när jag fick se den såg hur vass den var!
Det var en lång och jättespetsig tagg på undersidan, och det var den som gjorde så j*vla ont!

Så nu kan jag äta ordentligt igen ;)

Idag slutade jag 15.20, och jag cyklade direkt hem eftersom jag har ridning :P

Och jag tror att det var allt idag, jag kommer självklart berätta om ridningen sen =)
Haydåw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0