Breaking dawn

Tjenare!

Idag var jag på bio med Vilma, Ida, Alicia, Mikkis och Jenny E. :)
Som ni kanske fattar när ni läser överskriften såg vi på Breaking dawn.

Jag tyckte filmen var bra :) Gillar slutet mest!


Efter bion, när vi hade gått ut, gick vi förbi gänget från Idol!
"vi" frågade om vi kunde fota, men deras assistent (eller vem det nu var?) var typ liiite aggro.. Så vi fick inte :o
*suuur* -.-

Vi fick skjuts av Vilmas mamma när vi åkt buss till Töresjövägen.
Efter det var jag inne på skype. Sen gick jag och mötte juicen vi Barnsjön :)

Vi sitter nu, med varsin dator, i mitt rum. Jag bloggar som ni kanske fattat samtidigt som jag lyssnar 2 and a ½ men.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Tack! Jo, de bodde i samma bur i djuraffären förut så det har gått bra. :*

2011-11-27 @ 10:35:16
URL: http://okaajh.blogg.se/
Postat av: m'

blogga !! (!!)

sv;

trevligt ;)

2011-11-28 @ 17:45:07
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0