Festen!

Heej!

Nu ska jag berätta om festen igår. :)
Först gjorde jag ju iordning allt till kvällen. Dukade, satte upp gravstenar, tände på veden i eldkorgarna m.m.

Gästerna kom kl.18. Vilma och Jenny kom först. Mikkis sen. Sedan kom Malin. Och efter det kom Anton. Alicia och Ida kom efter Anton och dem försökte jag skrämma med att stå i min Samaraförklädnad vid gravstenarna och stirra på dem. Jag tror Alicias mamma tyckte att det var rätt obehagligt xD

Sist kom juicen. Då beställde vi pizza, och medan pappa hämtade maten på La Fleur pratade vi och kollade runt lite. Öppnade ltie presenter som jag fick (vet inte varför, men tack ändå!♥) Jag fick en cokladkaka och ett par långa örhängen av Ida och Alicia. Jag fick ett till par örhängen av Vilma, och av mikkis fick jag lite scrapbook prylar ;)

Vi åt på kanske 40 minuter, och sen gick vi ut och busade hos grannarna.
Det var iallfall någon som visste vem jag skulle föreställa :) haha.

När vi kom tillbaks såg vi på The Ring 1. Efter den filmen skulle Anton dra.
Efter the Ring 1 såg vi The Ring 2 ;)

Och efter det såg vi på Trick 'r Treat. Alla blev typ trötta efter det och då gick vi och la oss. Alicia, jag och mikkis sov bara ca 3 timmar under natten! x) Som vanligt på övernattningsfester.

På morgonen firade vi Ida. hon öpnade presenter och vi åt kladdkaka ;)

Vi såg på en till film - scary movie. Och spelade lite Mario cart.

Alla skulle typ åka hem efter det och just nu är bara Alicia och Ida kvar :)
Vi ser på Wedding daze - en ganska roligm film.

Det var min fest! Den var ganska rolig. Och förresten. Min peruk som jag inte fick i tid till festen kom IDAG! :@ Fett aggro. En dag försent liksom xd
Men peruken är typ riktigt hår! Det var jag inte beredd på.

Kanske kommer bilder sen.


Detta åt vi ju under festen x)

 


Kommentarer
Postat av: mikkis

jag kom efter vilma och jenny

2011-11-01 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0