Filmkväll

Tjenare!

Idag var jag med juicen på morgonen. Jag sov över hos henne igår. :)
Vi gick ut och fotade mitt på dagen. Bilder kommer senare. Förmodligen i flera inlägg.

Jag gick hem vid 4, för då började det bli mörkt. När jag kom hem duschade jag och skypade med Ida, Alicia och Anton :)

Jag åkte iväg vid halv 6 för att jag skulle till shell och hyra film samt köpa choklad till filmkvällen vi skulle ha :D
Jag kom till Anton 10 min för tidigt, så jag kom ju innan Ida och Alicia då.. Då gick vi runt på en liten rundtur - igen xD

När de andra kom åt vi pizza ;) Sen satte vi oss i biorummet och körde COD. Rooligt :D
Efter det såg vi på Scre4m 4. När vi såg klart på filmen var klockan kvart i 9 eller nåt. Vi skulle hem vid halv 11.
Men det ändrades till 11 istället :D

Lyssnade lite på musik, åt godis.. Sen satte vi oss i Antons rum och kollade på gamla skolfoton x)
Då insåg vi att klockan blev rätt mycket och vi satte oss i ett rum med typ en TV i, vet inte vad rummet kallas..
Och där kollade vi på.... Barndomsfoton! xD Haha..

Sen kom Alicias mamma och skjutsade hem oss.
Kvällen har varit jättekul! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0