Fortfarande med juicen!

Heej!

Hade (enligt mig) många besökare igår på min blogg är är såklart glad över det ;)
Fortsätt så :D

Anledningen till att jag inte har bloggat under några dagar är att jag har varit med juicen.
Jag har varit med juicen sen i onsdag. Hon har sovit över hos mig två dagar i sträck.

Vi har fotat lite under de senaste dagarna, fast vi hade tyvärr knappt nåt att fota..
Men det vi har gjort mest under dagarna är att se på film. Vi hade sett typ 4 filmer varje dag xD
Vi har spelat lite wii - mario cart, och ps2 - rock band  och spyro.. hihi

Just nu sitter vi och kollar på HP 5. Blerurk lanar fortfarande med sina kompisar. De är typ 6 st nu!
Och det sitter i vardagsrummet. Fast det stör inte oss iallfall. Det är ganska roligt x)

Juste, idag var vi hos veterinären med Lillen och Svarten.
Det fick undersökas och som tur är har iallfall Lillens sår nästan försvunnit. Svartens sår är lite värre. Men det hjälpte med "jodopax vet" så vi ska fortsätta tvätta såren med det.

De fick antibiotika för en vecka som dem ska få både på morgonen och på kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0