Globen igår

Heej!

Igår var jag i globen och kollade på horse showen. tog inte med mig kameran eftersom man inte fick ha systemkameror och fota med. ´
Det vi såg på var:

Först hoppning 1,10 m tror jag. Andra gången var det nya ekipage och hinderna höjdes till 1,20 m. Tredje och sista gången var det 1,30 m.

Sen var det snabbhoppning eller vad det nu kallas. 

Efter det var det barbackahoppning :)
Det var 4 ekipage tror jag, och de slog nytt världsrekord. 2,12 m! :D

Efter det var det dags för islandhästarna. De tävlade i arbetstölt, hastighetsförändringar i tölt och ökad tölt.
Vissa hästar var väääldigt snabba! xD

Mamma och jag hann itne riktigt se vem som vann innan vi var tvugna att gå för att inte missa middagen med släkten.

Vi åt middagen på restaurang Peking. Mamma var faktiskt med denna gång, även fast det var pappas del av släkten xD Pappa var ju med också såklart, och kusiner o.s.v.

Sen åkte vi hem (jag åkte till pappa).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0