Idag har jag..

Förutom att matat änderna vid ån har jag spelat css och skypat lite.
Jag fuick skjuts av mamma till pappa vid 5-tiden och när jag kom höll pappa på att fixa blerurks gamla dator inne i mitt rum. Så det är nu min dator för tillfället, tills min kommer tillbaks från verkstan ;)

Annars har jag städat åt gerrisarna, installerat css (som tydligen ändå inte går att spela) på min tillfälliga dator. -.-

Jag har också lärt mig lite mer på pianot! :D Fast med "lite" menar jag verkligen lite..
Hehe.


Den här saken var hos oss idag igen. På exakt samma ställ låg den och sov ;)
Det var för mörkt för att fota, men det skulle ändå bli en likadan bild.
Så då kunde jag ju lika bra ta denna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0