JAG VET..

..Att jag inte har bloggat på några dagar. Men jag tänkte att eftersom jag har en fotoblogg, och inte har några nya foton, så kunde jag ta en liten paus tills jag hittat nåt att fota x)
NI kanske inte gillar idén, men det har ju varit ganska skönt. Vi får se hur det blir senare. Möjligtvis fortsätter pausen... Hihi!

Ni får 3 av mina favorit bilder nu:


Jag vet att den är i dålig kvalité, men jag blev så glad över att jag kom
på hur jag skulle ta rörliga bilder, det är därför jag gillar den :)
Det är Malin
hund Stjärna och hennes kompis.


Dessa bilder har visats ett antal gånger förut, men de är fortfarande några av mina favoriter!


Kommentarer
Postat av: m'

fina osten! kolla skype btw :)

2011-11-24 @ 20:42:18
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0