Kvällen med Alicia

Heej!

Idag följde jag ju med Alicia hem.
Där spelade vi COD mest hela tiden. Fast jag mådde illa i början, men det gick över.

Vi spelade först mot varandra. Det gick ganska bra faktiskt!
Sen körde vi zombie, och jag fick nytt rekord! :D
26 zombies! xD Haha...

Mikkis drog först av alla, sen Vilma, efter et Ida.
Men innan Ida drog följde hon med Alicia och mig på en promenad med Ziggy. Vi gick förbi Ida och "lämnade" av henne. Sen gick Alicia till henne, eller vi ville gå en till promenad för att det var så skönt x)

Jag och Alicia spelade LittelBigPlanet när vi kom tillbaks.
Pappa hämtade mig typ 18.40 eller nåt. Då åkte vi hem. Jag hade SKITONT i magen och trodde jag skulle spy, men jag klarade mig.

När jag kom hem satte jag mig i soffan och åt ris - middag.
Jag har campat där ända tills nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0