Väääääääldigt dålig uppdatering

Heej!

Jag vet att jag inte har bloggat mycket, inte ens en enda gång igår.. Men jag har absolut ingen lust att blogga ibland, och då gör gör jag helt enkelt inte det x)

Men idag har jag ju gått i skolan (såklart) och hade håltimme påm tyskan. Mikkis var sjuk idag så jag var med Jenny. Vi satt i datasalen och jag ritade, sen flyttade vi till biblioteket. Jag fortsatte rita.
Om någon undrar så var det en kameleont jag ritade.

Till lunch var det hamburgare. Jag tyckte INTE om det för att det fanns ingen ost. -.-

Efter skolan gick jag hem.. Då skypade jag med vilma och spelade css.
Nu skypar jag med Anton. Alicia är med i chatten ;)

Ska snart gå och göra mig klar. Godnatt! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0