Varit hos Mikaela

Heej
Idag glömde jag mina nycklar hemma så jag kunde inte gå hem. Men det gjorde inget för jag var med mikkis :)

Vi såg på TV samtidigt som vi åt mackor, och mikkis visade sina nya pennor. Hihi. Det är Promarkers och dem är väldigt bra om man vill rita med tusch och fortfarande vill färglägga en stor yta.
Det är lite svårt att förklara, men om du tar en vanlig tuschpenna och ska färglägga ett visst område på ett papper så blir det ofta mörkare på vissa ställen, bl.a. där du har flera lager med tusch.
Men promarkers kan du rita flera gånger på samma ställe men färgen ändras inte. Det är det som gör dem coola :) (och dyra..) hehe.
Dem ska skrivas upp på önskelistan min!

Men annars har mikkis och jag suttit vid datorn och kollat runt på olika hemsidor. Bl.a. vart man kan köpe promarkers xD

Mamma kom vid 5-tiden och hämtade mig.
Sitter just nu i mitt rum och försöker skypa från min stationära dator som är ööööl-seg. Men min bärbara dator (som jag vanligtvis skypar ifrån) är fortfarande hos pappa. Så jag ska dit ikväll. Dels för att hämta den och lite andra saker. Men också för att tvätta gerbilernas sår (som har blivit mycket bättre!) och mata dem med antibiotika.



Skolan idag var okej. Speciellt svenskan. Hehe, mycket skratt med Alicia och Mikkis. Kommer inte ens ihåg varför vi skrattade x)

På tyskan fick vi håltimme, så mikkis och jag gick till shell och köpte kexchoklad

På lunchen tog jag, Alicia och mikkis en promenad till parken. Där brukar det alltid var en massa gosiga katter :)
Hihi. Idag var det en svart-vit katt och en kolsvart katt med bruna ögon. Så söta!

Mer var det inte. Bara det gamla vanliga.

Hejdå!


*vill ha*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0