02.15

Hejhej!

Skypade med Alicia och Anton igårkväll. Vi skypade i  ca tre timmar. Alltså till kvart över 1 :D
Dem var jättetrötta, men jag var hyyyper x)
Men vi pratade verkligen om allt kändes det som. Det var "viel spass" om man nu ska prata tyska xD
Nämen det var roligt :)

Nu när jag har berättat om igår ska jag passa på och berätta om dag.

Idag skulle jag igentligen vara med juicen, men mamma är magsjuk och jag får inte vara med nån för att jag kanske också är sjuk fast jag inte vet om det än -.-
Så hemma ska jag stanna.. Fast jag ska till pappa idag istället för imorn. Mitt headset är där, och jag ville inte störa mamma när hon sover genom att vara uppe mitt i natten xd

Nu ska jag äta frukost, sen ska jag gå ut lite och fota. Tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0