...... Följde med hem

Heej!

Idag följde mikkis med hem till mig. När vi kom hem försökte vi spela lite spel, men jag hade typ glömt alla skivor hemma hos mamma. Men inte fodralen konstigt nog x)

Sen såg vi på "Karate Kid" :) Fick den av pappa igår.. Men vi hann inte se hela för mikkis skulle hem vi 18.
När mikkis gick såg jag lite till på filmen. Sen blev det middag och efter den skypade jag med mikkis och såg klart på filmen. :)

Mikkis logagde och jag skypade lite med jucien efter det.
Jag spelade ju såklart lite css också. Då skypade jag men Anton, Alex och Alicia. ;)

Men sen skulle alla dra, inklusive mig. Men jag och Alicia chattar fortfarande...
Förresten, förlåt för att jag bloggar säääämst, men det finns lite kuligare saker att göra än det ibland x)


Dvärg-silkesapa från Kolmården.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0