lite fakta

Hellu!

sitter just nu i sängen och ska göra läxor. Eller skriva på min berättelse...?
Har spelat css - Anton och Alex som vanligt. Fast Anton skulle dra och göra läxor efter en stund. Så Alex och jag körde. Fast sen skulle han dra.. Och när han gjorde det började jag göra mig klar o.s.v. xd

Så nu sitter jag här. Är väldigt hungirg av nån anledning.

Apropå ingenting såg jag några stycken sån här↓ påvägen hem i skogen.


Spillkråka, bild från google.


Spillkråkor är ca 46 cm långa, och Sveriges största hackspettar. Jag har inte sett så många spillkråkor, det var därför jag gjorde detta inlägg. Hehe, kul att göra lite fakta inlägg då och då x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0