Min dag

Heej!

Idag har jag varit med Malin :)

Tog den tidiga bussen efter skolan (slutade tio i 3) hem till Malin.
Precis när jag kom gick vi ut med Stjärna. Pratade lite samtidigt.
När vi kom hem igen åt vi pannkakor och hoppade med Stjärni. Sen gick vi in och drack varm o´boy med grädde :)

Vi var inne en stund efter det och sen ringde pappa och sa att han var påväg.
Då gick vi ut och tränade som vanligt, hehe. Roligare än vad det låter! x)

När pappa kom åkte vi hem och jag körde css och skypade - precis som vanligt.
Skypade med Anton och Alex, Alicia & Mikkis var också med i samtalet en stund ;)
Åt middag, fortsatte med css. Avslutade css vid 10. Men skypade ett tag till.

Just för tillfället sitter jag i min säng och chattar med Alicia på skype.
Jag ska snart sova, eller.. Jag hoppas det iallafall.  ;)


God Natt! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0