Min kväll

HEEJ!

MIn kväll har sett ut såhär:

Först skypade jag med Anton och Alicia. Sen skulle Alicia dra, så jag skypade bara med Anton. Sen kom Alex och Elky med i samtalet.
Efter det åt jag middag - pannkakor ;)

Fortsatte skypa med Alex, Elky och Carl.
Spelade lite css, och sen försökte jag ladda ner team fortress 2.

Såg lite på TV - postkodmiljonären och lite av doobidoo xd

När jag tröttnat på TV fortsatte jag att skypa med Alex och carl. Fast carl typ dog (?)
Men just nu sitter jag och skypar med Alex, samtidigt ser jag på 2 and a ½ men och väntar på att nedladdningen av team fortress 2 ska bli klar. Jag tänkte inte spela det idag, men det har tagit en evighet att ladda ner det så jag tänker inte skuta nu x)

Mamma ville inte att jag skulle skypa så länge till, så jag får vara väldigt tyst, men det är kul ändå xD
Får nog börja chatta helt snart.



Juste, det är höstlov. Och det innebär att det snart är HALLOWEEN! :D♥

Visad bild på ett exempel av mina fakesår. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0