Morning


Hejhej!

Idag ska jag till mamma, jag vet inte vilken tid, men jag ska fixa saker här hos pappa innan.
Så jag hinner förmodligen inte vara med nån idag heller -.-

Nu kan ni få se hur mitt akvraium ser ut:

Förut:

Nu:

Jag gillade det mest förra gången... Men det hade blivit förstört också.
För bilden som visar "förut" var precis när jag hade städat och satt i nya saker.
Det såg verkligen inte ut sådär som på bilden igår xD
Men ålarna som har hängt med enda sen jag skaffade akvariet gillar att bo i den vänstra växten.
 Och det är ju bra :)

Fast pappa håller på att koka mangrove-roten nu, så vi får se om den sjunker.
Om den gör det så ska jag göra om akvariet idag igen. För jag blev verkligen inte nöjd igår.


Mal-ut eller Mal-in. kommer inte ihåg vad jag döpte den till x)



Kommentarer
Postat av: Alicia <3

Du döpte den till mal-in :) <3

2011-10-09 @ 23:58:49
URL: http://deonormala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0