My day

Hejhej!

Idag gick jag ju hem direkt efter skolan.
Det var typ ingen inne på skype, så jag spelade min favoritserver på css.
Sen började fler och fler logga in, och jag började skypa.
Först med Ida och Alicia. Sen kom Alex in, och sen hans kompis, och Anton och Carl.
Spelade knappt css idag, spelade lite G-mod. Fick hjälp av blerurk för att få det att funka x)

När alla loggade ut, en efter en, var det bara jag och Alicia kvar. Just nu chattar vi bara, för det är för sent för att prata.

Jag har pluggat lite och åkt till ica supermarket också. Var as-mega-jätte-sugen på glass, så jag var ju tvungen att köpa lite x)
Det var min kväll, God Natt!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0