Ridningen

Tjenare!

Ridnigen idag gick jättedåligt x)
Mamma och en person (som är lite äldre än mamma, hon gick i min ridgrupp förut) satt på läktaren med mamma och kollade på när hennes dotter red (gruppen efter mig) tyckte att det gick bra, men det gick verkligen inte det! xD Eller det köndes iallafall inte så...

Men idag hade jag Snowberry♥ Älskar henne ;)

Vi hade förberedande hoppning (markarbete) och vi red såhär:


Orkade inte gör en finare bild, så detta får duga x)


Man red en och en, och de som inte red var uppställda på medellingen. Det var lite läskigt eftersom alla kollade på när man red, speciellt när det går så dåligt som det gick idag.
Jag kan inte riktigt beskriva på vilket sätt det gick dåligt på.. Bara att det inte kändes bra.

Hade inte tänkt blogga mer ikväll. Tog en liten fotorunda precis när jag kom hem från skolan, men kameran dog så jag fick inga bra bilder. Men jag ska försöka gå ut imorn också ;)

Jag har skypat och spelat css som vanligt. Skypade med Mikkis, Vilma, Anton, Alicia (som var sjuk idag) och Alex. ;) Inte alla samtidigt.. hehe.

God natt och sov gott!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0