Ridningen

Heej!

På ridningen idag skulle vi fokusera på meddellinjen ganska mycket - Precis som förra gången.
Men precis när jag kom till stallet blev jag lite orolig, för det var INGA namn som stod på tavlan, så jag trodde jag hade missat något på teorin eller nåt. T.ex. att vi inte skulle ha nån ridning eller nåt. Men senare skrev min ridlärare upp namnen :)

Jag hade Globus. Han är väääldigt seg, men min ridlärare tyckte att jag red bra :) Så jag är ganska nöjd.
Men jag stötte på några stycken från min förra ridgrupp, och dem undrade varför jag bytte grupp.. Men jag visste inte vad jag skulle svara. Så jag bah:
 
- Jag vet inte, hehe.. x)

Men iallafall, nu ska jag fortsätta skriva om ridningen.

Vi skulle dela upp oss i två och tre volter. Vi skulle också rida på medellinjen skritt och trav, och sen trav och galopp.


Hoppas ni fattar vad jag skrev x)
Det var ridningen för denna veckan. V. 42 är det teori-vecka. Och jag tror jag ska komma till stallet på lördag och kolla på hoppning, men jag har inte bestämt mig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0