Sent igen


Hejhej!!

Det blev sent igår också - sorry!

Igår var jag hos mamma, men jag åkte till pappa senare för att mamma blev magsjuk och blablabla..
Men igår var jag med jucien och fick träffa en person som heter Filip, jag skypade också med Alicia och Anton när jag kom hem, men sen kom alex och carl och typ Peter? haha xd
Alla drog förutom Alicia och Anton, och vi pratade till kl.02.00. Somnade vid halv 3 x)

Idag gick jag upp halv 9. Måste städa till gerbilerna och sen ska jag till Alicia. :)
Mamma skjutsar.
Tar med mig systemkameran, fotar kanske ziggy eller simba ;)




Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: De var båda halta och det vägrade ge sig, så tillslut beslutade man att de skulle avlivas.

2011-10-16 @ 14:59:26
URL: http://okaajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0