Skär ut en pumpa

Halludiens!

Sitter just nu vid köksbordet och skär ut en pumpa. ;)
Skypar med Anton coh lyssnar på musik samtidigt. Fastnat i två låtar samtidigt.. Jobbigt x)

Pappa och jag ska fixa en massa andra saker sen också.

Gerbilerna mår inte så bra tror jag. Det har hänt samma sak som med Honey (på båda) D.v.s. att körteln på magen har infekterats och dem ska till veterinären nån gång under veckan för att kollas upp :(
Jag har tvättat såren med "jodopax vet" eller vad det nu hette, så jag hoppas att det blir bättre.

Har ingen mer information. Hej sålänge!





Kommentarer
Postat av: m'

krya på er gredilutter <3

2011-10-30 @ 16:49:55
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0