Skolan


Nu är jag tillbaks från skolan.

Idag hade vi:

Mentorstid - Det var våga vara, så vi blev satta två och två, och så skulle vi diskutera om vad vi hade gemensamt. Jag var med Olle.

Engelska - förhör, gick INTE bra, hann aldrig öva xd Vi fick reda på våra prov också. Jag fick 62½ / 67. INTE nöjd :(

Idrott - Vi spelade golf i Fornuddsparken. När lektionen var slut åkte några (jag var med) runt i en karusell. Haha.. x)

LUNCH

Träslöjd - Fortsatte med våra pallar. Jag hann limma ihop plattan man ska sitta på, och såga ut lite andra träbitar.

SO - Jobbade med grekerna. Gjorde en sammanfattning om de Olympiska spelen.

Slutade kl. 15.00. Då gick jag hem, och nu sitter jag och äter en Billys panpizza x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0