BLÅSIGT..

God kväll!

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på när resterna av stormen "Katja" fladdrar runt bland träden x)
Det låter nästan som åska!

Hihi, fast jag kommer ha lika lätt för att sova iallfall, jag är dessutom riktigt trött eftersom jag var uppe rätt sent och plugagde igår.. Plus att gerbilerna rymde mitt under "läxgörandet" och mamma och jag var tvugna att racea till pappa och fånga in Lillen, fast han satt på ovanpå mittenburen och var inte ett dugg svår att fånga! xD
Men det var bara farfar som var hemma, och han är ju inte van vid att fånga in djur.. hehe :)

Men nu ska jag gå och sova, imorn är det onsdag och jag ska vara med mikkis igen. Fast då ska vi vara hos mig :)

'
Geting som äter skinka xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0