Fotat

Halludiens! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har bara spelat lite med Alicia och sen har jag varit ute och fotat.
Jag fotade bl.a. flugor, men dem flög ju efter ett tag så jag hann inte alltid. Men då satte jag ut ett litet plastlock med sockervatten på. Så dem kanske sätter sig där och dricker/äter. Hehe xD

Men när jag ställde ut locket (på baksidan) kom det ett rådjur skuttande förbi, det hann nog aldrig se mig innan det försvann xd

Fast jag ska åka och hämta överföringssladden till min kamera idag. Så bilderna kommer nog senare :)
Men inte på rådjuret, för det hann jag inte fota x)


Imorn kommer det bilder i massor! För jag ska nämligen till Kolmården med Malin :D
Ska bli jättekuligt! Filmer kommer nog också på det ;)

Och sen på Måndag är det ju "privatlektion" i ridning, det ska också bli kul :)


Gammal bild på korsspindel :)



Ny namnskylt ↓ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0