Friidrottsdag

Hejsan!

Nu ska jag berätta om skolan ;)

Vi hade ju friidrottsdag idag, och jag tyckte inte det gick sådär jättebra, men jag tror det gick bättre än förra årets friidrottsdag iallfall :)

Den första av dem 6 grenarna var kast med liten boll.. Jag suger på det, så jag fick bara 2/5 poäng.. xD
Men den andra grenen var längdhopp. Då fick jag 5 poäng. :D *nöjd*
Men efter det var det att springa 60 m. Det är jag inte så bra på, men jag fick iallfall en 3:a x)
Efter det var det nog lunch tror jag. Men efter den var det höjdhopp, eller kulstötning, men på på höjdhoppet fick fick jag 4, ingen klarade femman, speciellt inte jag, för då skulle man hoppa 1.30. Och det är liksom 20 cm kortare än mig xD Jaja. Kulstötningen hatar jag, det är så svårt enligt mig.. fast jag fick iallfall en 3:a xd

Och allra sist var det att springa 800 m. Jag hatar att springa långt.. Jag fick 4/5 poäng av tjejerna på den grenen, och jag kom trea. Ida kom först och Vilma kom tvåa ;)

När alla grenarna var över var det dags för stafetten. Jag ville INTE vara med.. Och det behövde jag inte heller :)
Vilma, Ida, Alex (ander), Hampus, Amanda, Caroline, Felix och Olle var med på stafetten (från min klass).
                        ↑
                 Grattis på
            födelsedagen! x)

Ähm, och sen var det dags för hemfärd ;)



Bild från google på Trollbäckens IP där vi tillbringade skoldagen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0