Gårdagen

Heej :)

Eftersom jag inte orkade berätta om vad som hände igår, så berättar jag det nu istället:

Pappa och jag började med att ta in studsmattan:


Gammal bild x)


Sen åkte pappa och jag till Haningen C och letade efter två saker till halloween, och sen en håv så vi kunde fiska upp alla löv i dammen. Men vi hittade bara halloweengrejorna, och sen åkte vi till Grizzly (en djurbutik i närheten)
Och köpte:


Gerbildmat

Litet pumpahus

En majsring

Tre st "gnagarpinnar" Eller Kräckers x) En är redan insatt i buren..

Några godisar.
Torkad jordgubb, äpple, och annan frukt. Och ärtflarn.



När vi kom hem sen städade jag hos gerbilerna, då satte jag in lite av dem sakerna som vi köpte.
Pappa plockade ihop tältet medan jag städade.

Sen var vi klara :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0