Inte kunnat blogga :/

Heej!

Om ni undrat varför jag inte har bloggat igår kväll/idag, så var det för att min stationära dator var helt puckad och min bärbara dator hade ingen laddning -.-

Men idag har jag varit med mikkis, vi var hemma hos henne :)

Hemma hos mikkis såg vi på TV, åt kräm... Var inne lite på YT och kollade på "sminktips" till halloween x)
Pappa hämtade mig lite sent, så jag åt middag hemma hos mikkis, kladdkaka till efterätt :)♥

Nu sitter jag i mitt rum, pappa har hjälpt mig med läxan.. Och nu sitter vi och funderar över om vi ska köpa några LITER med "liquid latex" till halloween. Ni vet, så jag kan göra lite fler köttsår, hihi :)
Jag chattar med Alicia också om någon undrar ;)

Skolan idag har vart okej, på idrotten skulle vi springa så många varv vi kunde på 12 minuter, på IP asså..
sprang 4,5 varv med mikkis, mer orkade vi inte x)


Järv från Kolmården :)


Kommentarer
Postat av: Alicia <3

Thank you very much :) <3

2011-09-20 @ 21:49:29
URL: http://deonormala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0