Ridningen

Tjo!

Det var länge sen man sa det x)

Jag red på Snowberry igen :)
Men min privata ridlektion idag gick liiite bättre än förra gången. Fast den här gången var jag inte ensam. Det var en till tjej som red Caffe.

Vi skulle träna på våra sitser i övergångarna till t.ex. trav och galopp.

Lektionen var nästan lika jobbig som förra gången, men inte riktigt eftersom jag inte var den enda som red denna gången.

Det var faktiskt inte så mycket med som hände den lektionen.. Själv tycker jag inte att det gick så bra, men läraren sa som sagt att det gick bättre än förra gången, så det är iallafall ett litet framsteg x)



Bild på Snowberry,
jag har visat den jättemånga gånger nu x)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0